תיאור המשרה
הזדמנות נפלאה להצטרף לחברה שעושה טוב בעולם!
חברתנו מתמחה בפיתוח כלים טכנולוגיים בתחום גיוס וחלוקת המענקים הפילנתרופיים.
ליחידת הפילנתרופיה דרושים/ות מנהל/ת תיקי לקוחות לעבודה מול קרנות, תורמים וחברות המחלקות מענקים.
הגדרת התפקיד
ניהול כלל תהליך המכירה מול קרנות פילנתרופיות ומחלקות אחריות תאגידית המנהלות חלוקת מענקים לגופים ללא מטרות רווח.
פנייה יזומה ו/או מענה ללקוח פוטנציאל, איתור הגורם הרלוונטי לבניית תהליך עד לשלב החתימה.
ניהול תהליך המכירה עד לחתימה על חוזה מול גורמים בכירים בתחום.
ניהול חווית לקוח ברמת השימוש במערכת ושיפור השימוש בפלטפורמה.
דרישות התפקיד
- מעל הכל- רצון עז להצליח ולהתקדם בחברה טכנולוגית שעושה טוב!
- יכולות בין אישיות גבוהות. רצינות.
- ניסיון וידע במכירות
- עדיפות לדוברי אנגלית
מקום העבודה -. משרדי החברה בפארק ההייטק – עומר
100% משרה.
למעוניינים נא לשלוח קו"ח למייל sivan@atlas.org.il
* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד