fbpx

איך להפוך לא - לכן

סיימתם את כל ההכנות המקדימות כולל קשר עם הקרן, בדקתם שהפרויקט והסכום המבוקש מתאימים , והגשתם בקשה איכותית שענתה על כל דרישות הקרן.
ואז? הגיעה תשובה שלילית

חומר תדמיתי לעמותות

איך שאתם נראים, מה שאתם משדרים - זה מי שאתם.

דרכי שיווק לעמותות

ספרו לעולם מי אתם. תוכלו לפגוש גם בתומכים פוטנציאליים.

צוות צוות תרדוף

אמנם זה שחוק, אבל זה הכל. הסוד טמון באנשים. חשוב היה לי להתייחס לנושא מאחר והוא לב ליבו של כל ארגון ללא קשר לתחום עשייתו, על אחת כמה וכמה בעולם החברתי.

3 דקות

האם מסכנות מוכרת

התשובה היא כן. אך האם מכירת 'מסכנות' יכולה להוות שיטת העבודה בארגון? לחלוטין לא! מכירת 'מסכנות' יכולה לשרת את מטרת הארגון פעם או פעמיים, אך בוודאי אינה יכולה ואסור לה להפוך לשיטת עבודה.

3 דקות

דרכי שיווק לעמותות

העולם הולך ומשתנה לנגד עינינו. הופך דיגיטלי וטכנולוגי ומחייב אותנו לעשות התאמות חשיבה והתנהלות בתדירות הולכת וגוברת. עולם הפילנתרופיה מציב אף הוא אתגרים חדשות לבקרים המחייבים גישה חדשה בפגישה עם מנכ"ל בכיר של עמותה התחדדה ההבנה שהדרך אל ההכרה בתובנות הללו עוד ארוכה.

3 דקות

חומר תדמיתי לעמותות

עמותות וארגונים מקדישים את מרבית זמנם ופעולותיהם לעשיית טוב במרחבי החיים השונים ועבור אוכלוסיות רבות ומגוונות. תחום התדמית לעומת זאת נמוך יותר בסולם העדיפויות הארגוני למרות חשיבותו הרבה מאוד עבור תחום גיוס המשאבים של הארגון (מאחר ומומלץ לצרף אותו לכל בקשה ופנייה לתורמים או לקרנות פילנתרופיות). ריכזנו בעבורכם את כל המידע החיוני בנושא

3 דקות

Be an expert

אתם מחפשים להתפתח, לפצח את התהליך, ולקחת את הארגון אל השלב הבא.
הדרך ארוכה, כלים טובים יובילו אתכם הרחק.

אנחנו לא מספימים, ואין תוכן שיווקי - נטו תוכן, נטו ידע.

כל מה שחדש בעולם הפילנתרופיה

הרשמו לניוזלטר של Atlas וקבלו עדכונים על מעולם הפילנתרופיה, מקורות מימון, הזמנויות ייחודיות ועוד!
ליווי ופיתוח עסקי