fbpx

אחת הדילמות המוכרות הניצבות בפני כל גייס משאבים המקבל מידע איכותי שיש בו את מספר הטלפון של משרדי הקרן הפילנתרופית וגם את כתובת המייל של נציג הקרן הפילנתרופית ואז הוא צריך להכריע... להתקשר או לשלוח E-Mail

3 דקות קריאה

איך להפוך ״לא״ - ל״כן״

סיימתם את כל ההכנות המקדימות כולל קשר עם הקרן, בדקתם שהפרויקט והסכום המבוקש מתאימים , והגשתם בקשה איכותית שענתה על כל דרישות הקרן.
ואז? הגיעה תשובה שלילית

3 דקות

צוות צוות תרדוף

אמנם זה שחוק, אבל זה הכל. הסוד טמון באנשים. חשוב היה לי להתייחס לנושא מאחר והוא לב ליבו של כל ארגון ללא קשר לתחום עשייתו, על אחת כמה וכמה בעולם החברתי.

4 דקות

האם מסכנות מוכרת

התשובה היא כן. אך האם מכירת 'מסכנות' יכולה להוות שיטת העבודה בארגון? לחלוטין לא! מכירת 'מסכנות' יכולה לשרת את מטרת הארגון פעם או פעמיים, אך בוודאי אינה יכולה ואסור לה להפוך לשיטת עבודה.

3 דקות

Be an expert

אתם מחפשים להתפתח, לפצח את התהליך, ולקחת את הארגון אל השלב הבא.
הדרך ארוכה, כלים טובים יובילו אתכם הרחק.

אנחנו לא מספימים, ואין תוכן שיווקי - נטו תוכן, נטו ידע.

כל מה שחדש בעולם הפילנתרופיה

הרשמו לניוזלטר של Atlas וקבלו עדכונים על מעולם הפילנתרופיה, מקורות מימון, הזמנויות ייחודיות ועוד!
ליווי ופיתוח עסקי