fbpx

מגזין אטלס

כמעט כל גייס כספים חווה במהלך שנות הקריירה חוויות נעימות לצד חוויות פחות נעימות בעקבות שיחות טלפוניות "קרות" שקיים. חלקם הסתיימו בניתוק השיחה תוך מספר שניות, בחלקם הסתיימה השיחה בנימוס. ולחלקם פשוט לא ענו עד היום..

3 דקות קריאה

גם במשבר, ניתן למצוא גרעין של הזדמנות.

מה למדו הארגונים מהמשבר ב2008, שיכול לסייע לנו היום? כיצד התמודדו, מהם הפעולות שנקטו הארגונים בשנת 2008 ושאולי יכולים לסייע לנו גם בשנת 2020,
בעיצומו של משבר הקורונה?

4 דקות

אנחנו נסתדר בלי זה

המצוקה של הארגונים ברורה. בתיעדוף משאבי הזמן והאמצעים הם מעדיפים על פי רוב להשקיע את תשומות בפרויקטים אותם הם מפעילים ובתפעול השוטף. השקעה בתחום התשתיות לגיוס משאבים נדחקת לעיתים קרובות הצידה.

3 דקות

לשלוח מייל או לחייג?

אחת הדילמות המוכרות הניצבות בפני כל גייס משאבים המקבל מידע איכותי שיש בו את מספר הטלפון של משרדי הקרן הפילנתרופית וגם את כתובת המייל של נציג הקרן הפילנתרופית ואז הוא צריך להכריע... להתקשר או לשלוח E-Mail

4 דקות

איך להפוך ״לא״ - ל״כן״

סיימתם את כל ההכנות המקדימות כולל קשר עם הקרן, בדקתם שהפרויקט והסכום המבוקש מתאימים , והגשתם בקשה איכותית שענתה על כל דרישות הקרן.
ואז? הגיעה תשובה שלילית

3 דקות

צוות צוות תרדוף

אמנם זה שחוק, אבל זה הכל. הסוד טמון באנשים. חשוב היה לי להתייחס לנושא מאחר והוא לב ליבו של כל ארגון ללא קשר לתחום עשייתו, על אחת כמה וכמה בעולם החברתי.

4 דקות

האם מסכנות מוכרת

התשובה היא כן. אך האם מכירת 'מסכנות' יכולה להוות שיטת העבודה בארגון? לחלוטין לא! מכירת 'מסכנות' יכולה לשרת את מטרת הארגון פעם או פעמיים, אך בוודאי אינה יכולה ואסור לה להפוך לשיטת עבודה.

3 דקות

Be an expert

אתם מחפשים להתפתח, לפצח את התהליך, ולקחת את הארגון אל השלב הבא.
הדרך ארוכה, כלים טובים יובילו אתכם הרחק.

אנחנו לא מספימים, ואין תוכן שיווקי - נטו תוכן, נטו ידע.