שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

חומר תדמיתי לעמותות

חומר תדמיתי לעמותות

צוות אטלס

יוסי בר \\ מנהל שיווק אטלס

חומרי תדמית והקשר לגיוס משאבים

עמותות וארגונים מקדישים את מרבית זמנם ופעולותיהם לעשיית טוב במרחבי החיים השונים ועבור אוכלוסיות רבות ומגוונות. תחום התדמית לעומת זאת נמוך יותר בסולם העדיפויות הארגוני למרות חשיבותו הרבה מאוד עבור תחום גיוס המשאבים של הארגון (מאחר ומומלץ לצרף אותו לכל בקשה ופנייה לתורמים או לקרנות פילנתרופיות). ריכזנו בעבורכם את כל המידע החיוני בנושא

אנחנו מספקים כלים
לטובים ביותר בתחומם.
אלו אתם.
היו יצירתיים,
המשיכו להתפתח ולצמוח.
היו אתם,
שחקו את המשחק
כמו שאתם יודעים.

.Get big things done
.Be productive
subscribe to our newsletter

חומרי תדמית שמייצרים בידול

תהליך גיוס כספים בעבור עמותה הוא תהליך שיש לעשותו בחוכמה, אין זה סוד כי התחרות על משאבים פילנתרופיים היא גדולה וגדלה כל העת. ארגון שיהיה מצויד בחומרי תדמית מדויקים  המספרים היטב את סיפורו וסיפורם של אלא הנעזרים בשירותיו, יוכל ליצור לעצמו את הבידול הנחוץ כל כך במאמץ להגיע לליבם של תורמים פוטנציאליים המספקים את התמיכה שבלעדיה לא ניתן לקיים את הפעילות החשובה והחיונית מאוד עבור אלה שבאמת זקוקים לה. חומרי תדמית יכולים לשמש בין היתר לחשיפת מהות הארגון והישגיו, את האג'נדה החברתית אותה הוא מעוניין לקדם,  קידום פרויקטים מרכזיים בארגון ומיקוד המסר הארגוני תוך כדי תהליך יצירת החומרים. התוצאה שיפור משמעותי בסיכוייה של הבקשה לקבל קדימות ואף תשובה חיובית ומימון.

איפה מתחילים?

כל חומרי תדמית טובים נשענים על שני אלמנטים מרכזיים: כתיבה פילנתרופית טובה ומדויקת וחומרי ויזואליה מעולים. שני אלמנטים אלה יכולים לשמש גם בכתיבת ה- LOI שהוא הבסיס לכל בקשה לתרומה, לאתר האינטרנט המשמש תורמים וגם לחוברת הפרויקטים, מוצר פרינט הנשלח יחד עם מכתב ההכרות ומשמש הרחבה למכתב התמציתי. בהמשך המאמר נרחיב על כל אחד מהמרכיבים.  בכל אחד מהמוצרים שהוזכרו כאן על העמותה להציג באופן ברור את מטרותיה, מיהם האנשים הפועלים בשמה , מיהו קהל היעד, מהם האתגרים איתם הארגון  מתמודד וכיצד הוא  מספק להם מענה ולמעשה משתמש באופן יעיל בכספי התרומות הניתנים לו לעשייה חיובית עבור החברה. לא פחות חשוב מכך על הארגון להביא לידי ביטוי את אופיו הייחודי והרקע שהוביל להקמתו.

LOI – מכתב ההיכרות

LOI – מהווה את עמוד השדרה של הבקשה ובו יופיעו על פי רוב הרקע הכללי של העמותה, האתגרים אשר הובילו להקמתה והדרך שבה היא פועלת על מנת לתת להם מענה. עוד יופיע שם תקציר על הפרויקט אותו העמותה מקדמת והצרכים הכספיים הנדרשים לו.

אתר אינטרנט המיועד לתורמים

מוצר בעל חשיבות עליונה לאור העובדה כי עם השנים מתקיימים חילופי דורות בעולם הפילנתרופיה עם יציאתם של פילנתרופים מהדור הישן וכניסתם של בני הדור החדש העושים שימוש נרחב בטכנולוגיה, רשתות חברתיות וכמובן מחקר אינטרנטי ייסודי. אתר אינטרנט מעוצב היטב ומצויד בחומרי מידה חזקים, יוכל להציג באופן פשוט יחסית מידע רלוונטי ועדכני אודות הארגון והפרויקטים אותם חשוב לו לקדם בכל זמן נתון בנוסף יכול האתר לשמש ככלי להעברת תרומות און ליין.

חוברת פרויקטים

כאמור, חוברת המספרת על קשת הפרויקטים של הארגון ומשמשת מעין  הרחבה של מכתב הבקשה, בחוברת שהיא לרוב מוצר פרינט (אך ניתנת גם לשליחה באמצעים דיגיטליים) יופיעו הסברים מעמיקים יותר על הפרויקטים השונים צילומים הממחישים את הפעילויות השונות סיפורים על אתגרים והצלחות  והזדמנויות לתרומה.

 

אתר אינטרנט מעוצב היטב ומצויד בחומרי מדיה חזקים, יוכל להציג באופן פשוט יחסית מידע רלוונטי ועדכני

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *